4 strategii de marketing pe care orice companie ar trebui sa le stie

4 strategii de marketing pe care orice companie ar trebui sa le stie

Să fim realisti. Marketingul poate deveni scump. Cu un accent atât de puternic pe marketingul digital

Poate părea că singura modalitate de a avea succes este prin cumpărarea de anunțuri sau plata pentru SEO. În timp ce ambele sunt modalități foarte populare și utile de a comercializa o afacere, există, de asemenea, multe strategii de marketing care vin la un cost redus, dacă nu gratuit. Aceste patru strategii de marketing cu costuri reduse creează trafic organic și expunere pentru afacerea dvs. și toate pun accentul pe cel mai important factor de marketing: persoanele pe care le vizați.



1. Rețea


Networking-ul este una dintre cele mai eficiente strategii de marketing la care are acces toată lumea și există multe modalități de a face acest lucru. În primul rând, LinkedIn este o platformă dedicată în întregime rețelei. Ca regulă generală, ar trebui să adăugați fiecăruia cu care vă agitați mâinile sau discutați, inclusiv clienți, afaceri similare și multe altele. În construirea unui brand personal prin intermediul LinkedIn, vă puteți promova brandul de afaceri. Pentru a face mai ușoară crearea de rețele, puteți să creați o pagină de grup pentru afacerea dvs. sau să vă alăturați unui grup de afaceri local și să participați cu membrii și publicul existent pentru a crește expunerea afacerii dvs.

LinkedIn este departe de a fi singura modalitate de a vă conecta. Networking-ul este o mentalitate și o abordare care acordă prioritate oamenilor, nu pozițiilor și afacerilor. În a pune oamenii pe primul loc, puteți stabili cine contează cel mai mult de care aveți nevoie pentru a cunoaște și ce puteți face pentru ei. Apoi, puteți să vă comercializați afacerea într-o audiență mai largă într-o manieră mai puțin evidentă și mai eficientă. Cea mai bună parte a rețelei este că puteți face acest lucru oriunde, oricând, cu oricine. Există o asociație locală de afaceri care organizează întâlniri? Alatura-te. Un capitol al unei asociații de marketing din orașul tău? Alăturați-vă și asta. Începeți să utilizați orice ocazie care vă aduce în contact cu oameni noi.



2. Construirea unui parteneriat.


Ați auzit vreodată zicala "o mana spala pe alta"(in sensul bun)? Exact așa funcționează un parteneriat. Să presupunem că dețineți un dealer auto și că există un detailing auto și un magazin de reparații pe drum. Dacă sunteți partener cu magazinul auto, puteți să îi promovati pe aceștia pentru întreținere și să păstrați cărțile de vizită sau pliante.. În schimb, detailerul auto vă poate îndruma către dealership atunci când trebuie să cumpere, să vândă sau să comercializeze autovehiculul și să poată păstra cărți de vizită sau pliante în magazinul lor. Poate că există chiar și o reducere dacă menționează că afacerea parteneră i-a recomandat.

Construirea unui parteneriat vă poate recomanda/promova afacerea unei alte companii și invers. Acest lucru funcționează foarte bine pentru întreprinderile locale, deoarece încurajează un sentiment de unitate și sprijin în cadrul comunității. Oamenii sunt în mod excepțional receptivi la recomandările care provin de la întreprinderi în care se încrede deja și au avut experiențe pozitive și puteți folosi acest lucru în avantajul dvs. prin intermediul unui parteneriat. Este eficient din punct de vedere al costurilor, de marketing și vă va construi reputația.



3. Cereti review-uri.


Singurele lucruri carora oamenii le acordă mai multă atenție decât ceea ce le spuneti despre compania dvs. pe Google sunt recenziile pe care le-au lăsat clienții anteriori. Odată am găsit o proprietate de închiriere de care mă interesează și, după ce am căutat recenzii ale agenției imobiliare, am găsit o pagină de pe Facebook dedicată comentariilor rău intenționate despre companie (și asta a fost în plus față de scorul scăzut al Yelp). Am fost îngrozit după ce am citit toate experiențele negative pe care le-au avut alți clienți cu agenția și am avertizat mulți prieteni să evite să închirieze sau să cumpere proprietăți de la ei exclusiv pe baza acestor recenzii.

Ceea ce clienții dvs. au de spus despre dvs. este cea mai clar indicator a tipului de experiență pe care viitorii clienți o vor avea cu dvs. Cereți clienților care au avut experiențe pozitive să scrie o recenzie rapidă pe Facebook, puteți acumula aprobări și vouchere. În plus, dacă cineva dorește să-și petreacă timpul pentru a scrie o recenzie, probabil că va recomanda afacerea dvs. prietenilor și familiei pentru nevoile viitoare. Toate acestea se întâmplă puțin și nu oferă costuri și permite clienților să facă marketingul pentru dvs.

Potrivit lui Carlos Fearn, consultant de marketing la Rankology, "Consumatorii au încredere în recenziile online aproape la fel de mult ca și când ar fi fost o recomandare de la un prieten. Este imperativ în societatea online de astăzi că o afacere îi încurajează pe clienții lor să lase recenzii cu privire la rețelele și portalurile sociale majore pentru a-și arăta satisfacția față de compania dvs. "

4. Blog.


Ajutarea oamenilor înainte de a avea nevoie de ceva de la tine este o tactică de marketing pe care A) ar putea să nu fie chiar o tactică de marketing "reală" și B) are rezultate foarte bune. O modalitate ușoară de a face acest lucru este adăugarea unei componente de blog pe site-ul companiei dvs., unde puteți oferi sfaturi utile și informații despre lucrurile legate de afacerea dvs. Singurul lucru pe care îl va costa este timpul, iar prin blogging-ul despre subiectele despre care deja cunoști, poți să faci pe piață o credibilitate prietenoasă care este în interesul clientului.

De exemplu, dacă sunteți o brutărie, împărtășiți câteva rețete ușoare în jurul sărbătorilor sau oferiți sfaturi despre coacerea persoanelor cu alergii alimentare. Furnizând un utilitar real acelor clienți care utilizează informațiile pe care le furnizați, creați o relație care vă stabilește afacerea ca autoritate de ajutor. Oamenii tind să aprecieze o valoare utilă și mai ales dacă cineva a folosit sfaturi sau rețete de pe site-ul dvs. de panificație, probabil că veți fi primul lor gând când vor avea nevoie de un dulce la pauza de prânz.
0 0
Feed