Cum organizeaza continutul brandurile locale

Cum organizeaza continutul brandurile locale

Cateva tactici de SEO care iti vor lansa Locatia in cautari precum publicarea de continut local pe paginile tale.

Conținutul local nu numai creează un sentiment de autenticitate locală, ajută la fixarea locațiilor în comunitate, dar vă ajută și să vă poziționați pentru cuvinte cheie specifice locației. În plus, motoarele de căutare au prioritate pentru conținutul de actualitate. La urma urmei, este posibil ca o pagină locală recent actualizată să fie mai exactă decât informațiile de pe o pagină care nu a fost actualizată de ani de zile.

La fel de important este să actualizați frecvent paginile Dvs. cu conținut local, nu este ușor pentru brandurile naționale cu sute sau mii de locații să facă acest lucru.
Organizarea si selectarea conținutului local pentru paginile locale ale unei mărci este adesea responsabilitatea biroului de marketing al companiei. Acest lucru ii plaseaza pe cei care se ocupă de conținutul nou departe de locațiile despre care scriu. În același timp, mărcile comerciale nu sunt pe punctul de a preda controlul complet asupra platformei paginilor locale către managerii de magazine individuale. Este un pariu sigur că datele Dvs. de locație vor deveni un dezastru.

Deci, cum ar trebui brandurile întreprinderilor să organizeze conținutul local?
Cheia este de a culege conținutul de la administratorii locațiilor Dvs. individuale, fără a le oferi managerilor accesul complet la întreaga platformă de pagini locale. Cu alte cuvinte, aveți nevoie de o platformă de pagini locale care să permită permisiuni personalizate pentru utilizatori.


Permisiuni personalizate

Permisiunile utilizatorilor sunt esențiale pentru cultivarea conținutului local de actualitate. Doriți să încurajați managerii locali să creeze și să trimită conținut de actualitate, cum ar fi fotografii, evenimente, cursuri și promoții, la paginile lor locale, dar nu doriți ca aceștia să se confrunte cu procese complexe de date pe care o platformă locală le implică de obicei .
Permisiunile utilizatorilor trebuie sa imparta drepturile de editare pe care le au pe platforma. Acest lucru permite mai multor utilizatori sa organizeze si sa curete continutul fara a afecta intregul proces. In functie de nevoile fiecarei organizatii, se pot acorda drepturi pentru manageri astfel incat sa urce singuri continut de actualitate si calitate. Acest situatie este intalnita in cazul brandurilor francizate cu mai multi manageri.

Cu toate acestea, alte mărci optează pentru includerea unui sistem de revizuire a conținutului mai robust pentru a asigura standarde editoriale mai înalte. Managerii locali transmit conținut și modificări, care apoi sunt aprobați de o echipă editorială. În timp ce dispuneți de un sistem de recenzie, crește fără îndoială timpul necesar pentru a aproba și a actualiza o pagină locală, asigură un nivel consistent de mesaje și calitatea conținutului.
Indiferent de gradul de control pe care doriți să-l implementați în cadrul procesului de revizuire a conținutului local, drepturile de permisiune personalizate reprezintă cheia pentru curățarea conținutului local din locațiile dvs. individuale.
0 0
Feed