Paginile Locale: vitrina digitala ale locatiilor dvs.

Paginile Locale: Vitrina Digitala Ale Locatiilor Dvs.

Deoarece motoarele de cautare si hartile digitale sunt principala modalitate prin care clientii gasesc locatii...

De exemplu, daca magazinul Dvs. nu se afiseaza in varful rezultatelor generate in urma cautarii locale, nici nu conteaza cat de bine este amplasat sau cat de frumoasa este cladirea.

Deci, care este cheia care permite firmelor sa apara in cautarea locala?

PAGINI LOCALE.


Paginile locale servesc ,,brosuri digitale” ale locatiilor dvs. fizice. Google, Bing si Yahoo folosesc paginile locale pentru a popula rezultatele cautarilor “langa mine”. Daca locatiile dvs. nu au o pagina locala corespunzatoare, veti pierde publicitatea cea mai importanta si gratuita de pe Internet.



CE SUNT PAGINILE LOCALE?


Ganditi-va la paginile locale ca un mini site web pentru fiecare dintre locatiile dvs. Daca aveti o singura locatie, site-ul Dvs. oficial va dubla pagina Dvs. locala. Pentru comopaniile mai mici, nu este neobisnuit sa vedeti o “pagina locala” compusa din mai multe pagini. De exemplu, un magazin poate avea o pagina pentru produse, informatii de contact sau pentru angajare.

Companiile mai mari, cu mai multe puncte de lucru, nu au timp sa creeze astfel de pagini locale aprofundate pentru fiecare locatie. In schimb, o pagina locala pentru o astfel de intreprindere este fix acest lucru, o pagina locala unica. Aceasta pagina va contine toate informatiile relevante despre locatie pe care clientii le cauta atunci cand decid sa viziteze o locatie. Pentru informatii specifice care nu tin de locatie, cum ar fi misiunea companiei, paginile locale ale intreprinderilor trimit clientul pe pagini principala a site-ului lor corporativ.



DE CE SUNT PAGINILE LOCALE IMPORTANTE?


Spre exemplu, pe langa locatia magazinului Dvs., paginile locale ocupa rezultate de cautare locala. Pentru termenii de cautare care contin numele Dvs. in ele, cu cat mai multe locatii si pagini locale aveti, cu atat este mai probabil sa le ,,impingeti” site-urile competitorilor Dvs. din prima pagina de rezultate.

Daca detineti pagini locale, acestea ajuta si la rangul Dvs. pentru termenii de cautare legati de produs. De exemplu, daca sunteti un magazin de pantofi si un client cauta pantofi in apropiere, paginile Dvs. locale va vor ajuta sa populati rezultatele cautarii.

Paginile Dvs. locale au in schimb o importanta mult mai mare decat afisarea in cautarea locala. Acestea servesc, de asemenea, drept o copie publicitara a fiecarei locatii de afaceri. Daca aveti fotografii de calitate, o pagina usoara de navigat, si un continut local care va ancoreaza in comunitate, aveti o sansa buna de a convinge potentialii clienti sa va viziteze magazinul.

Un alt motiv pentru care aceste pagini sunt importante este faptul ca acestea va ajuta in comertul electronic. Majoritatea oamenilor se gandesc la paginile locale ca o unealta pentru a aduce cati mai multi clienti in locatiile lor fizice, insa paginile locale pot spori si vanzarile Dvs. online.



VIITORUL PAGINILOR LOCALE


Paginile locale devin din ce in ce mai sofisticate pe zi ce trece. Recent, paginile locale au inceput sa se integreze in servicii de transport precum Uber si Lyft. Un simplu clic pe un buton de pe pagina locala va chema o masina care va va conduce exact la acea locatie. Asteptati-va ca aceasta tendinta sa creasca, mai ales ca autoturismele autonome fac acest lucru mai ieftin pentru companii sa plateasca pentru tariful dvs. Uber pana la locatie.

Poate cea mai mare dezvoltare legata de pagini locale va fi integrarea robotilor de chat pentru a ajuta utilizatorii sa gaseasca informatii specifice locatiei. De exemplu, ati putea sa intreba un astfel de chat al unui magazin despre produsele care se afla in magazin, ofertele in desfasurare sau chiar intrebari despre facilitatile magazinului. Pe scurt, acest lucru va permite paginilor locale sa furnizeze mai multe informatii despre o locatie decat o pagina locala tipica.
0 0
Feed